Mezi ženami sem tam proběhne debata o tom, zda se krajka kupuje pro vlastní pocit sily, spokojenosti a ctižádosti, anebo proto, aby mohly po celém dni v práci překvapit svůj protějšek tou poslední kolekci od Intimissimi a nebo Agenta Provocateura. Je to samozřejmě jenom a jenom na vás. Jenže, spodní prádlo je jako nový účes, má pouze třicetiprocentní šanci na to, aby bylo zaznamenáno.
Proto nakupujte pro sebe a noste ho s grácií. A mezitím, co vytahujete módní časopisy, které už roky hromadíte a nemáte čas na to, abyste si alespoň jeden přečetla celý, podívejte se na naší fashion story. Tahle holka to jednoznačně umí.
Andrea má na sobě svetr Tchibo, vlastní podprsenku, kalhotky Tchibo, nadkolenky American Apparel.
Andrea má na sobě vlastní podprsenku, punčochy Tchibo.
Andrea má na sobě vlastní top, kalhotky Tchibo, vlastní ponožky.
Andrea má na sobě vlastní podprsenku, nadkolenky American Apparel.
Andrea má na sobě podprsenku Tenezis a kalhotky Tchibo.