Právě čtete

České kávové retro

3645  
Sdílet: 

České kávové retro

Dvacet let je už poměrně dlouhá doba a na ledacos se zapomene. Například rok 1994 byl v mnoha ohledech v České republice revoluční – mohli jsme premiérově sledovat vysílání první české komerční televize Nova, byla založena Galerie Rudolfinum a už tři roky v Česku fungovala německá firma Tchibo.

15. 1. 2015 2 min. čtení Redakce
České kávové retro

Možná jste tehdy při sledování filmu Kdopak to mluví 2 s Johnem Travoltou mohli během reklamního bloku zhlédnout i tuto reklamu:

Přehrát znovu

Vše ale začalo v již zmíněném roce 1991. Tchibo tehdy v rámci expanze do střední a východní Evropy založilo pobočky v Praze a Budapešti. V České republice pak dokonce převzalo vyhlášený závod bývalých Balíren obchodu a pokračovalo tam v tradici pražení kávy, která začala v roce 1958. O dva roky později představilo značku Jihlavanka a dnes už v Čechách neexistuje snad nikdo, kdo by její produkty neznal a nedejbože neochutnal.

04

V roce 1994 přichází Tchibo se svou koncepcí „Každý týden nový svět“ a otevírá svůj první kamenný obchod v Brně. S ním začínají do České republiky kromě kávy proudit i spotřební výrobky Tchibo, jež jsou skvělými pomocníky v domácnosti a zároveň mohou sloužit jako dárky pro naše nejbližší.

Jak čas plynul, Tchibo rostlo, a když uběhlo dalších 7 let, byla už společnost největším výrobcem pražené kávy v ČR. Tento primát si hrdě drží dodnes.

03

Když si to celé shrneme, dá se říci, že Tchibo dává Česku to nejlepší už téměř čtvrt století. Společnost za tu dobu prošla velkou proměnou a jak se měnil svět, měnilo se i Tchibo, aby odpovídalo požadavkům stále se zrychlující doby. I proto si ho čeští zákazníci tak oblíbili. A my jsme rádi, že se k jeho bohaté historii od konce roku 2014 počítá i náš Tchiboblog.cz.

Pokud se vám článek líbil, mohlo by vás také zajímat
Další články